miércoles, 13 de julio de 2016

Fin de curso

35 comentarios:

  1. Irene eu tamen estou feliz de compartir contigo estos dous anos. Espero que en 5º de primaria nos deas ti tamen . FELIZ VERÁN

    ResponderEliminar
  2. Que tal de vacacios compañeiros e compañeiras? Eu xa casi acabo as fichas faltanme 2 o 3 E vos compañeiros como van esas fichas ? jajajajajajajajajajajajaa .

    ResponderEliminar
  3. O outro día vin a Irene no carrefur cando iva comprar unha piscina e estuven falando con ela estaba muy guapa igual ca sempre . Os días de tanta calor pasei por diante da casa da Nerea en bici e estaba metida na piscina ? Irene dixome que estaba muy morena jajajaja. Todos pasamos pa 5 de primaria?

    ResponderEliminar
  4. Onte fun encargar os libros a capicua e ti xa os tes encargados que te vin na lista da libreria . O Yago eo Yeria morreulles a abuela xa fara 3 semanas o asi e fun a misa chorrando moito pobres .

    ResponderEliminar
  5. Eu tamén voto de menos o cole . Eu tamén paso e a Noa e o os 2 Nicos tamen , o Yago e o Yerai , o Javi , a Alba , a Nerea eu penso que todos pasamos . Hoxe vin a Noa no mercadillo , igual maña chamo a Nerea e si esta vamos dar una volta na bici se che deixan ven pa onde a Nerea e vamos as 3 xuntas e se no ven con nos a mai da nerea ven miña abuela creo e senon vamos nos solas . jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Espero que nos dea Irene en 5 si non nos da fago o seu nombre en punto de cruz e firmamos todos os nen@s da clase. Ou ti que dices de facerlle se non nos da en 5 .Eu voto de menos o cole porque non teño con quen xogar . Que sacalles en musica e en educación fisica na ordinaria non na outra.

      Eliminar
  6. Perdon a semana que ve que me equivoqueime .Esta semana estou na casa da miña abuela pola maña e pa semana pola tarde entonces a chamo pa semana e xa te aviso o día que vou si che deixan ven o día que vamos andar en bici , o numero e 636 99 95 91 . Quedamos asi ajajjaajajajjjajajajajaaajajajaj

    ResponderEliminar
  7. non podo ir teño unha comunion e festa na casa da miña abuela

    ResponderEliminar
  8. Vale . O sabado vin a Noa e dixome que Irene nos da lengua , lingua e mates en 5 de primaria

    ResponderEliminar
  9. xoga a stardoll mola moito eu chamome luci932

    ResponderEliminar
  10. Vale empezamos a cole o dia 12 e enzima e lunes esta semana non teño moito tempo porque estou nun campamento

    ResponderEliminar
  11. Respuestas
    1. Tes o pelo corto en stardoll

      Eliminar
    2. En vipe guía eres socia gratis pero xogo más a stardoll

      Eliminar
    3. Si que teño o pelo corto en stardoll

      Eliminar
  12. Mandame o teu correo electronico pa mandarlle unha cousa do xogo e dime como de te chamas no clu pengin

    ResponderEliminar
  13. dime como te chamabas no club pengi o nombre do pinguino e a tua contraseña aunque non xogues

    ResponderEliminar
  14. tuven que cambiar o nombre a ahara chamonelucia41247

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Mandéis he una solicitud de amistad en stardoll vote poder en mejores amigas

      Eliminar
    2. Xa te azetei jajaja
      No club pengi non me deixa xogar ti acordaste como me chamaba no club pengi

      Eliminar
  15. Como fago pa marcar como favorito 5 articulos no meu suite e que non dou

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. DASLLE A UN CORAZON

      Eliminar
    2. pero a onde teño que ir pa darlle o corozan
      e pa comprar maquillaje e que en tienda non me apareze

      Eliminar
    3. como fago pa mandarlle unha solicitu pa ser amiga de alguien

      Eliminar
    4. Dime o teu correo electronico pa mandarlle unha do xogo

      Eliminar
    5. lu9538.gmail.com

      Eliminar
  16. Empezaches as fichas de mates Irene nos vai dar mates lengua e lingua que bien¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡Eo resto maria creo . Irene ahora e a que leva o tema de secretaria dixomo noa

    ResponderEliminar
  17. .....CUANTOS COMENTARIOS UFFFFF

    ResponderEliminar